Manglende kanaler.

Telenor eller Telia har opsat 5G antenner i vores mast uden at orientere Antenneforeningen.
Dette kan bevirke, at flg. kanaler er forsvundet:
Tv2 Sport
TV3 Max
Animal Planet
9′ eren
Disney Junior
V Sport Ultra

Disse kanaler ligger alle i området, som 5G-Antennerne bruger.
Dette kan bevirke, at hvis installationen i boligen ikke er tæt
vil indstrålingen fra 5G-antennerne ødelægge antennesignalet.

Dette kan undgås ved at gøre installationen tæt. I de fleste tilfælde
vil et nyt – godkendt You See og Stofa – antennekabel fra stik på væggen
til Tv’et eller Stofa-boksen, kunne løse problemet.
Jo ældre installation, jo mere indstråling.

Eksempel: En kunde ringer og meddeler, at hun mangler ovenstående kanaler. Der bliver monteret en ny antennedåse på væggen og et nyt kabel til tv’et og så virker det.

Prøv ovenstående og hvis det ikke hjælper kontakt Antenneforeningen.
Formand tlf. 62217942 eller Kasserer tlf. 62201323.