Support

Fejl i hjemmet skyldes ofte:
løse forbindelser, ekstra stik eller forstærker, fejl i video eller DVD-afspiller, dårlige stik og ledninger

Læs nærmere herunder. Har du spørgsmål – er du altid velkommen til at ringe eller kontakte os via vores formular her på siden. Husk at skriv i emnefeltet hvad det drejer sig om.

Hvad kan jeg selv gøre?

Foretag selv kontrol af kabelforbindelser for fejl som anført på efterfølgende sider.

Finder du ingen fejl – så kontakt en eller flere naboer for at høre, om de har samme problem.
Har naboen samme problem, så ring til Stofa som anført under Stofavagt.

Vær opmærksom på, hvis du har gravet træer eller buske op i haven, så kan du evt. have beskadiget din stikledning.
Fejl i stikledning er ejers eget ansvar.

Såfremt du ikke kan lokalisere fejlen, så ring til Stofa

Bemærk: Ved fejl i din egen installation efter stikdåse/fordeler kan du forvente en regning fra Stofa, hvis de skal undersøge/reparere installationen.

Foreningen har ansvaret for, at signalet i stikdåsen/fordeleren er tilfredsstillende under forudsætning af, at stikledning og dåse ikke er beskadiget.

Dårlige forbindelser

Når kablet fra stikdåsen på væggen til TV-apparatet ikke er korrekt monteret, kan det give løse forbindelser.

Inderlederen og skærmene skal begge bruges. Skærmene beskytter mod støj.

Ofte har man kun brugt inderlederen eller lavet kortslutning mellem inderleder og skærme (berører hinanden).

Kontroller om det giver ændringer i billedet, når du bevæger/drejer antennestikket. Prøv alle stik efter.

Fejl i video/DVD

En hyppig årsåg til fejl skyldes fejl i en tilsluttet videomaskine eller DVD-afspiller.

Prøv at sættet antennekablet direkte fra antennestikket på væggen i TV-apparatet uden om videomaskinen eller DVD-afspilleren

Pakkeskift

Skift mellem pakkerne kan bortset fra ejer-/lejerskifte normalt kun ske til kvartalsskifte med 1 måneds varsel.

Prisen for skift af pakke er en engangsudgift på 300 kr. incl. moms

Genåbning

En lukket tilslutning kan genåbnes ved henvendelse til kassereren.

Anmod om åbning via vores formular herunder.

Genåbning af en tilslutning koster 300 kr.

Internet

Har du problemer med din internetforbindelse på Stofanet så kontakt STOFANET SUPPORT

på tlf. 88 30 30 20

Har du spørgsmål?

Har du brug for hjælp, eller har du spørgsmål, kan du kontakte os på

telefon 62 21 79 42

eller telefon 62 20 13 23.

Kontakt os

Stofavagt

Teknisk support:

Hverdage:     08.00 – 22.00
Weekend:     08.00 – 19.00
Nytårsaften:  08.00 – 18.00

Ring:      88 30 30 30

stofa.dk/kundeservice finder du desuden en række vejledninger og “Spørgsmål og svar”

Kontakt Stofa